The Story so far....

4 augustus 2018 - Totra, Zweden

De week is weer voorbij en wat een week was het weer... :-)
De 2de werkweek op mijn eigen kantoortje zit er op. Het was een warme week....maar ach we hebben zo dus we mogen niet klagen....al blijf ik een Hollander hihihi.

Afgelopen woensdag met Anette op cadeau jacht in Valbo voor Nora haar verjaardag. In het winkelcentrum is het heerlijk koel....dus het is geen straf om te shoppen...;-)
Lekker op het gemakje overal heen geweest....na Valbo zijn we nog naar Gävle geweest naar de Zweedse Action ÖoB en de Lidle voor de weekboodschappen.

Gisteren zijn we weer bij een huis gaan kijken. Het toeval treft dat het schuin tegenover Sandra is. Het is 'a diamant in thr ruff', maar heeft zeker opties. Het heeft een stuk grond van ruim 5000m2 en heeft bijgebouwen. Het huis zelf.....ook deze een flinke opknapper maar er is riolering en een zeer gunstig verwarmingssysteem. Die moet alleen nog aangesloten worden. De badkamer is echt vreselijk en alles is ontzettend gedateerde. Het is niet heel groot....maar de locatie is echt perfect. Hier gaan we zeker over nadenken.

Savonds gingen de kindjes gingen lekker in de jacuzzie en paste Sandra op hun. Zo konden Dave en ik even samen op de quad weg. Lekker het bos in naar de kustlijn. De bospaden waren best hobbelig als je achterop zit...maar beter met vaart erover heen dan langzaam. Want bij langzaam voelde je de hobbels alleen maar meer.
We kwamen bij een erg mooi stuk kust. Geen strand kust maar stenen, dus konden we ons lekker uitleven en flink klimmen en klouteren... En het uitzicht...1 woord Spectaculair!! We zijn daar even gebleven en toen de schemer kwam zijn we terug gereden. De kindjes waren nog wakker en hebben we bij terugkomst in hun bedjes gelegt.

Vandaag zijn we naar de markt in Axmar geweest. We dachten dat het een grote markt zou zijn maar dat viel een beetje tegen. Het waren zo'n 10 kraampjes met lokale producten :-).
Wat wel mooi was, was de locatie. Er heeft vroeger een groot slot gestaan en je kon nog restanten zien. Overal stonden ook informatieborden met foto's hoe het er vroeger uit heeft gezien. Was een indrukwekkend pand vroeger.
Van daaruit naar Anette gereden....ik moest natuurlijk wel wat bakken voor de bijna jarige Job! Ja de kleine dame is al bijna 4 :-).
Het moesten zelf gebakken maccarones worden, maar het amandelmeel is hier toch wat anders blijkbaar waardoor het koekjes zijn geworden...hihi. er rust echt een vloek op mij als ik wat voor de verjaardagen van mijn kids wil bakken... ;-). Maar goed we hebben er gevulde koekjes van gemaakt. Hopen dat ze smaken morgen.... We hebben de Stuga net versiert....heel benieuwd hoe de (bijna) jarige jet zal reageren.
Feestblog wordt vervolgt.... x

1. Henk:
    5 augustus 2018
    Zo te lezen gaat het goed met jullie
    Goed om te horen leuk om te lezen
    Gaat het werken van jullie ook goed en naar wens en wanneer gaan de kids baar school? Dat wordt ook spannend
  2. Leny Robbe-Mols:
    5 augustus 2018
    Mooie foto,s .
    Wanneer moet niek naar school.
    Groetjes opa ♥️♥️😘😘 en oma
  3. Marleijne de Vogel:
    Wauw Sabje, breathtaking mooi wijds uitzicht daar 😊
  4. Hetty Brugman:
    6 augustus 2018
    Wauw wat is het schitterend daar zeg. Kan alleen maar oergezond zijn. Die frisse lucht. Geen fijnstof enz. van een stad. Genieten met hoofdletter G. Xxx
  5. Hanny & Mark:
    Proficiat Nora...hiep..hiep..hoera al 4 jaar