Een eigen plek is een feit!

25 januari 2019 - Totra, Zweden

Hoi hoi
Hier de slechtste blogger ever....hahahaha. Sorry iedereen....maar dan heb ik wel weer wat te vertellen ;-).
Eerste kerst in Zweden.....en ja was echt een witte kerst. Erg gaaf. Kerstavond lekker samen met de kids en Anette in ons huisje. Deze kerstvrouw had lekker uitgepakt voor de kindjes. We hadden een boompje van een meter staan en die had ik vol gelegt met kadootjes. Kindjes vonden het super. Echte stuiterballen.
Eerste kerstdag met de club bij anette thuis. We begonnen met Glogg... soort gluwein maar net wat anders.... daarna begonnen met de kadootjes uitpakken.....daar waren we wel even mee bezig. Daarna lekker traditioneel de vrouwen de keuken in om het eten klaar te maken. Mijn taak was de SMÖRGÅSTÅRTA te maken. Broodtaart. En hij was nog lekker ook :-).
Heerlijk gegeten en lekker op de bank gehangen. Was gezellig.

Oud en nieuw was erg rustig. Hebben samen met Sandra en Anders oud en nieuw bingo gespeelt op de Zweedse tv. Waren flinke prijzen te winnen, maar helaas geen prijs voor ons.
Om 12 uur getroost en op het gemakje naar bed. Het jaar zat er weer op.

Sandra heeft besloten toch nog even te blijven wonen in haar huis en daardoor gelijk ideeen om uit te voeren. Dus gelijk samen aan de klus. En dat was super lekker om te doen. Wel spierpijn de volgende dag....hahaha.

Hier is het nu al een tijdje flink wit. Lekker met de camera het bos in en foto's maken. Heerlijk! De koudste nacht tot heden was - 19. En dat was best fris. Maar kou en zon geeft wel mooie plaatjes. En de koude dagen zorgen ook voor gezelligheid...lekker kamperen met de kindjes in een hut in de huiskamer.... zo gezellig....!!!

Onze huizenjacht gaat door....en hebben weer een mooi huis gezien.....maar dat was niet voor ons. Maar......we hebben ons huis gevonden. Per 1 maart wonen wij op Lottavägen 17-19. Jawel 2 huizen voor de prijs van 1. Nog 5 weekjes en kunnen we eindelijk onze spullen weer eens gaan uitpakken.....we weten niet eens meer wat we allemaal nog hebben..hihi.
We hebben er mega veel zin in....ook de kindjes staan te springen. Ze hebben zelfs al tekeningen genaakt hoe hun kamer eruit moet komen te zien. We gaan dit weekend op beddenjacht....we kunnen niet wachten!. Dus binnenkort een adres wijziging... :-). Moet nog wel wat gedaan worden aan het huis maar dat vinden we samen ook wel weer erg leuk. Lekker ouderwets samen klussen...we hebben al super veel ideeën wat we per kamer willen doen. Ik hou je op de hoogte!! Tot de volgende blog ;-)

1. Jess:
    26 januari 2019
    Wat leuk om te lezen Sab dat jullie een eigen plek gevonden hebben! Dit is niet het huis waar jullie eerder mee bezig waren toch? Hier was het de afgelopen dagen ook wit maar inmiddels regen en temp boven nul dus alles is alweer weg. Groetjes Jess
  2. Leny Robbe-Mols:
    26 januari 2019
    Gelukkig een eigen plekje .
    We komen eraan 10 maart voor 2 weken .
    Tot gauw
    Knuffels van pa en ma (opa en oma )
    Xxxxxxxxxxx
  3. Corry:
    26 januari 2019
    Van harte gefeliciteerd Sabrine (enDave) wat fijn dat jullie nu weer een eigen plekje hebben binnenkort. Kunnen jullie weer gaan opbouwen. Ben benieuwd naar de eerste foto’s . Groetjes Aart en Corry
  4. Marianne:
    28 januari 2019
    Superleuk om te horen!!! Eindelijk!!!
    Heel veel geluk en plezier met het opknappen en inrichten. Heel benieuwd hoe het er uit gaat zien!
    groetjes, Syl en Marianne
  5. Hetty Brugman:
    28 januari 2019
    GEWELDIG. Nu gaan jullie echt een toekomst opbouwen in het mooie Zweden.
    Gefeliciteerd kanjers ❤👍😍🤩
  6. Linda Van Oers:
    29 januari 2019
    Hey Sabrina Dave Niek en Nora, natuurlijk weten jullie al hoe blij ik ben voor jullie dat jullie een eigen plek gevonden hebben. Maar toch roep ik het gewoon nog een keer:
    YEEAAAAHHHH!!!!! Gaaf!!! Eindelijk verhuizen en bouwen aan jullie toekomst daar! Veel plezier met de voorpret, succes straks met uitpakken (wat zal je vaak verwonderd zijn 'ow ja dat hadden we ook nog ;-) '. Tot facetime! Dikke knuf liefs Linda
  7. Rob en Marleen:
    3 februari 2019
    Super gaaf dat jullie een woning hebben gevonden. Van harte gefeliciteerdxx.wij zijn benieuwd naar de fotos.