Het avontuur tot dus ver....

28 juli 2018 - Totra, Zweden

De eerste 'normale' week zit er op.
Maandag was helaas mijn werklaptop nog spoorloos. Menig keer DHL gebeld maar zonder resultaat. Dinsdagochtend maar weer gelijk in de telefoon en toen had ik geluk, ik kreeg een medewerker die verder ging uitzoeken dan zijn neus lang was. En dat was echt tof. Bleek dat het pakket afgeleverd was bij een pickuppoint een dorpje verder. Dus ik met mijn schoonzus in de auto en ophalen....bij terugkomst alles aankloppen en we konden aan de bak.
Het volgende probleem kwam al snel...het Rosenthal programma wat ik nodig heb kreeg ik er maar niet op. Contact gezocht met Rosenthal, werd ik doorverwezen naar de helpdesk. Donderdag heeft uiteindelijk een it man van de helpdesk op afstand met mijn computer bezig geweest. Naar vele pogingen wilde het maar niet lukken. Hij ging op onderzoek uit en ging mij donderdagochtend om 9:00 weer bellen. Hij is vervolgens nog een uur bezig geweest maar na nog een paar pogingen is het eindelijk gelukt....jippie! Ik kon weer aan de gang.

Wat hebben we verder gedaan deze week....nou het was woensdag zo warm 36 graden....en wat doe je dan...nou dan ga je met je kindjes naar een indoor speeltuin om af te koelen. :-) hahaha. We zijn naar Valbo gereden en daar zit Andy's. Een erg mooie indoor speeltuin. Super leuk ingericht voor de kinderen....en er is van alles. Een kinderdorp, een peuter gedeelte, klim en klauter en nog veel meer. Echt erg leuk...en was een stuk aangenamer qua temperatuur. De kinderen hebben zich kostelijk vermaakt. Daarna nog een paar boodschappen gedaan en toen weer terug. Donderdag en vrijdag gewerkt en vandaag lekker aangerommeld. Nora had bij Noah gelogeerd en Niek bij Jesper. Dat vonden de kindjes helrmaal leuk. Sandra, Anders en de kinderen zijn van morgen voor een week op vakantie gegaan. Een rit van ongeveer 6 uurtjes maat een Stuga in de bergen. De tieners wisten nog niet dat er geen internet was...succes! :-). Niek was wel wat verdrietig dat Jeppe een week weg is...maar we gaan leuke dingen zoeken om samen te kunnen doen.

Vandaag hebben we allemaal quad gereden. Eerst Dave met Niek. En natuurlijk wilde ons racemonster Nora ook rijden. Dus na Niek mocht Nora. Toen ze terugkwamen mocht Nora van Dave een stukje rijden op het terein van Sandra. Dat vond de kleine meid helemaal geweldig!! Een smile van oor tot oor.
Daarna ben ik nog mee geweest. Even samen crossen door de bossen. Was erg leuk...maar wel erg wennen hoor rijden op zo'n ding.

Vandaag is het gelukkig wel wat afgekoeld. Hebben ook wat regen gehad. Vanacht gaat het naar voorspelling onweren en morgen een hele dag regenen. Da's minder maar wel goed voor de bosbranden. En wie weet...de voorspellingen veranderd hier nog wel eens...

Fotoโ€™s

1. Hanny & Mark:
    29 juli 2018
    Leuk ...jullie zo een beetje te volgen.
    Het gaat de kids goed,zo te zien ๐Ÿ‘
    Groetjes
  2. Pierre en Miriam:
    29 juli 2018
    Dat ziet er allemaal goed uit buuf.
    Kusjes voor Niek en Nora
  3. Leny Robbe-Mols:
    Leuk die speeltuin.
    Nora als echte pizzabakker leuk
    En het zijn echter racemonsters ๐ŸŽ๐ŸŽ๐ŸŽ๐ŸŽ
    โ™ฅ๏ธโ™ฅ๏ธโ™ฅ๏ธโ™ฅ๏ธโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹
  4. Rob en Marleen:
    31 juli 2018
    Wat leuk om al jullie belevenissen te lezen ...Zo blijven wij nog een beetje betrokken bij jullie "nieuwe"leven ..Wij kijken nu al uit naar het volgende blogxxxx
  5. Karin Priem:
    3 augustus 2018
    Leuk om jullie zo bezig te zien. Zo te zien gaat het goed.
    Nora heeft het reuze naar haar zin als pizzabakker :)
    Lieve groetjes van ons,
    Karin