Vandaag goed nieuws :-)

30 augustus 2018 - Totra, Zweden

Afgelopen zondag zijn we een dagje weg geweest met z'n alle naar het pretpark Furuvik in Gävle. Sandra kon via de Bond met korting kaartjes kopen. Het park was alleen open voor leden van de Bond. Het is een dierentuin en pretpark in een. Er is een wandelroute langs de dieren en in het midden van het park zijn er attracties. Er was een nieuwe attractie Spokenjacht. Je zit met 4 in een karretje en met een pistool moet je alle spoken schieten. Omdat het een nieuwe attractie is moesten we wel heeeel lang wachten. En moet zeggen het was best een tegenvaller.... de kindjes waren mee en hebben geen kik gegeven. Er zaten wel een paar enge di ngen tussen maar ging super goed. Verder hebben die van ons niet zoveel gedaan als een draaienmolen en eendjes vissen... ;-).

Niek zijn 2de week school. Gaat best goed en gaat super samen met zijn neef. Hij speelt graag buiten, maar vind het saai in de klas. Hij verstaat natuurlijk nog lange na niet alles en dan is het snel saai. Wel heeft hij deze week al een extra taalles gehad bij juf Maud en dat vond ie erg leuk.
Eergisteren moest ik helaas naar de huisarts. Ik blijk een muggen allergie te hebben. Had een prikin mijn rechter arm bij mij elleboog en die blies aardig op en jeukte als een gek. Zalf moeten halen en is vandaag gelukkig al een stuk minder. Wel kwam ik bij dr huisarts achter dat er waarschijnlijk al een nummer voor me was aangezien de receptioniste me al in het systeem kon vinden. :-) Wel hebben vandaag goed nieuws ontvangen...we hebben persoonsnummers!!! Ik heb de Zweedse belasting vandaag gebeld en die melde me dat. Morgen zou het ook bij de post moeten zitten. Kunnen we eindelijk zaken hier aanpakken....huisje zoeken, bankrekening openen....dat is toch wel erg fijn.. :-)
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Leny Robbe-Mols:
    31 augustus 2018
    Leuke foto,s en veel spoken hihihi
  2. Hetty Brugman:
    1 september 2018
    Top. Dat is zeker goed nieuws. Heel veel succes met het vinden van werk en met een huis met heeeeel veel slaapkamers. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣. Xxxxxx