Op naar school..

19 augustus 2018 - Totra, Zweden

De laatste vakantie week voor Niek zit erop, morgen gaat ie voor het eerst naar school.
Ik denk dat ik nog zenuwachtiger ben dan hij :-).

Deze week hebben we het rustig aangedaan...ik ben samen met mijn kleine meid een roadtripje gaan doen op de quad. Samen stenen zoeken bij de grillplaatst.
We zijn met een goeie vangst terug gegaan..hihi.
Woensdag boodschappendag in Gävle. Eerst bij de Dollarstore gaan neuzen en toen door naar de Lidle. De kleine meid mee op shop en heeft ze make up kwastjes gehad en dat vond ze geweldig.

Gisteren hebben we met z'n viertjes een boswandeling gedaan bij Hedenstugan de B&B van Stef. Daar heb je een mooi bosgebied met verschillende wandelroutes. De kindjes vonden het in het begin erg leuk....maar halverwege werden ze wel een beetje moe. Maar toch nog energie genoeg om nog even on de Vikinggym te sporten toen we terug waren uit het bos ;-).

Vandaag een roadtrip gedaan. Gewoon gaan rijden en kijken wat we onderweg tegenkomen. En dan kom je echt de mooiste plekjes tegen... we zijn uiteindelijk een kleine 4 uurtjes op pad geweest. Tussendoor even een hapje bij de Burger King gehaald.
Lekker op pad weekend gehad....nu morgen de eerste schooldag. Hoop dat ie het naar zijn zin zal hebben....
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Hanny & Mark:
    Veel plezier op school. ...Niek
  2. Pierre en Miriam:
    20 augustus 2018
    Heel veel succes en plezier Niek
  3. Marleijne de Vogel:
    20 augustus 2018
    Spannend voor Niek! Ik hoop dat hij het leuk vond.
  4. Jess:
    20 augustus 2018
    Mooie foto's Sabje! Ik hoop dat Niek een fijne schooldag heeft gehad! Hier moesten de meiden er ook weer aan geloven maar ze hadden er zin in en waren erg enthousiast over hun eerste dag.
  5. Hetty Brugman:
    21 augustus 2018
    Wat gaaf. Dit is toch genieten Sabrina.