Dag van vertrek - Het avontuur begint

11 juli 2018

De dag van het grote avontuur is aangebroken! De reis gaat beginnen.

Afgelopen maandag heeft de vrachtwagen alle spullen ingeladen uit de opslag. Dave met hulp van papa en Michiel hebben flink lopen sjouwen, maar het is geluk. Alles zit erin met zelfs nog een klein beetje ruimte over :-). De spullen zullen donderdagochtend bij Sandra thuis zijn. Hoop wel dat alles heel blijft.

Gisteren de laatste spullen uit het appartement gehaald en alles daar opgeruimd. Achteraf hadden we toch nog beter wat spullen aan de vrachtwagen mee kunnen geven....de auto zit echt nokkie vol. Gelukkig hebben we nu ook een ruime dakkoffer die we over hebben kunnen nemen van vrienden van ons. Dat scheelt al behoorlijk wat :-).
Afgelopen nacht bij papa en mama geslapen. We zijn gisteren lekker uit eten geweest...nog even een avondje samen. Dat was erg fijn. De kindjes wilde niet echt gaan slapen. Vooral Nora wist het goed vol te houden. Maar die was zo moe dat ze op een gegeven moment alleen nog maar kon huilen. Ik denk dat we die de eerste paar uurtjes niet horen in de auto...hihi.
Nu de laatste spullen in gaan pakken en zorgen dat we om 9 uur in de auto zitten op weg naar de boot. Het afscheid van mijn broer gisteren viel me al zwaar....straks nog het afscheid van mijn ouders.... :-(. Maar we zien elkaar snel in Zweden!!!
Let the travelday begin. Sweden here we come!.

1. Henk en Mady:
    11 juli 2018
    Dat ziet er al allemaal goed uit!
    Heel goede reis
    Knuffels van ons
  2. Jantien:
    11 juli 2018
    Hele goede reis!Jammer dat we elkaar niet meer hebben gezien!😔
    Dikke knuffel voor jullie allemaal!
    😘
  3. Corry:
    11 juli 2018
    De start van een mooi avontuur. Goede reis en fijn dat we mee mogen lezen hoe het jullie vergaat. Zijn jullie toch nog een beetje bij ons! 😘
  4. Leny Robbe-Mols:
    11 juli 2018
    Goede reis en wij volgen jullie elke dag
  5. Pierre en Miriam:
    11 juli 2018
    We hebben 3 keer afscheid genomen. Blij dat jullie nu eindelijk weg zijn......... Nee hoor buufke en buurman en natuurlijk Niek en Nora, we gaan jullie echt wel missen.... Een hele fijne reis (nu ff bijkomen op de boot). Fijn dat we jullie een beetje kunnen volgen via dit Zwedenblog.
  6. Rob en Marleen:
    11juli
    Hele goede reis ...
    Heel veel geluk in het mooie Zweden...Samen met jullie naaste familie.Wij komen jullie zeker een keertje bezoeken 😚
  7. Jess:
    11 juli 2018
    Nu is het dan eindelijk zover! De dag van vertrek! Ook al valt het afscheid begrijpelijk zwaar, jullie gaan iets prachtigs tegemoet, een hele mooie toekomst met jullie gezinnetje. Een veilige reis en ik kijk al uit naar het volgende verslag. Liefs, Jess
  8. Marleijne de Vogel:
    12 juli 2018
    Klasse Sabje, daar is hard gewerkt. Zal wel een behoorlijke emo rollercoaster-rit zijn geweest voor jullie de afgelopen weken die ook nog even niet ten einde is.
    Ik denk dat je een hele goede stap hebt genomen en ben dan ook erg benieuwd naar de rest.
  9. Trudy (juf Triangel):
    12 juli 2018
    Lieve allemaal
    Wat fijn, dat we jullie zo toch kunnen "volgen." Een hele goede, veilige reis toegewenst. En een onwijs mooi leven in Zweden. We blijven op de hoogte. Dikke kus voor Niek.
  10. Hanny & Mark:
    13 juli 2018
    Hey allerbeste en we blijven jullie volgen
  11. Hanny & Mark:
    13 juli 2018
    Keileuk om jullie zo te volgen