De Grote Verrassing

19 oktober 2018 - Totra, Zweden

Beetje wat verlaat maar hier dan weer een blog. :-).

Wat een top weekend heb ik vorig weekend gehad.
Ik zit vrijdag te werken gewoon in de stuga en klopt de postbode aan en komt langs met de doos die ik vanuit NL had opgestuurd. Doos aangenomen en weer aan de slag. Wordt er wat later weer geklopt dus ik denk de postbode is wat vergeten.....loop ik naar de gang staan daar ineens de meiden in de gang die gillen... zo gaaf!!! Mijn hart sloeg echt even een paar keer over. En de tranen vloeide rijkelijk. :-). Dave had met mijn baas geregeld dat ik vrijdagmiddag vrij was. Ik moest een trolley pakken en moest mee. Dave had de auto van Anette en op naar Hedenstugan. Ja om de verrassing compleet te maken mochten we in de B&B van Stef slapen terwijl hij op vakantie was. We hadden het helemaal voor onszelf. Dat was echt grandioos.... al was het ook beter zo. Ik denk niet dat andere gasten blij met ons waren geweest...hihihihi.
Eerst de kamer indeling. Ik samen met mijn slaapmaatje Farnaz in kamer 1. Renate, Amanda en Monique in kamer 2 en Vanessa en Rianne in 3. Nadat we geïnstalleerd waren op naar de ica voor boodschappen. Nou dat was ook een ervaring :-). Als een stelletje razende roelande zonder plan door de winkel....wat hebben we toch altijd lol! Nadat we de boodschappen hadden weer terug naar de B&B. Alles opruimen en de de omgeving bekijken. Samen koken en heerlijk smullen....'s avonds gezellig spelletjes tijd. Super gezellig.

De volgende ochtend waren we allemaal vroeg wakker. Na een lekker ontbijt zijn we de bossen ingegaan...lekker aan de wandel. Gelijk de rode route ;-). Maar Monique kreeg halverwege last van haar knie. Geluk bij een ongeluk..want waardoor kon ik de meiden meenemen naar de grilplaats aan het water. Dat vonden ze gelukkig super mooi.... na behoorlijk wat foto's we terug naar de B&B op naar een escaperoom boardgame. Die was behoorlijk pittig. De avond begon met een heerlijke Mexicaanse maaltijd gevolg door een welless avond. Sauna en facials. Heeeeeerlijk!!

Zondag gezamenlijk ontbeten en toch nog een poging om het bos in te gaan, waar we een zeer uitgebreide fotoshoot hebben gehouden...hihi. de route uitgelopen en zonder geblesseerde zijn we buiten aan de grote tafel heerlijk in het zonnetje gaan zitten. Om 5 uur was het weekendje helaas weer op zijn einde....tijd om naar het vliegveld te gaan. Dat was wel weer moeilijk. Weer afscheid nemen. Maar hoop ze snel weer hier nog meer van zweden te laten zien.

Ja ja dinsdag de grote dag....onze Zweedse rijbewijzen waren eindelijk binnen!!!! Jippie..:-). Gelijk de bank gecontact voor een afspraak want het huis wat we graag wilde kopen liepen reeds biedingen. Helaas had de bank geen tijd meer deze week waardoor we het door hebben moeten schuiven naar volgende week. In de tussentijd nam de makelaar steeds contact op met Dave, maar zolang we van de bank nog niks wisten konden we niks. Wat de situatie best lastig maakte aangezien de biedingen maar op bleven lopen. Zelfs de makelaar ging ons helpen en bracht ons in contact ben een andere bank. Dave de nodige papieren aangeleverd en fingers crossed. Helaas vandaag te horen gekregen dat het nu nog niet lukt om een hypotheek rond te krijgen. Het huis zal hoogstwaarschijnlijk onze neus voorbij gaan. Dave zijn baas gaat kijken of hij iets voor ons kan betekenen en zijn zelf naar andere opties aan het kijken. Iets hope for the best. ;-)

1. Hanny & Mark:
    20 oktober 2018
    Zo gezellig...genoten zo te zien
  2. Farnaz Saberi:
    Wat was het leuk!! Heimwee naar jou en naar Zweden! Volgend jaar weer xx
  3. Pierre en Miriam:
    20 oktober 2018
    Dat ziet er heel gezellig uit buuf.
  4. Marleijne de Vogel:
    Wauw Sabje! Wat een super meiden, Lucky you! Ben blij voor je! Xx
  5. Rob en Marleen:
    21 oktober 2018
    Wat een super verrassing voor je...met al je vriendinnen. Zag er ergg gezellig uit.nu heel veel succes met het zoeken van een nieuwe woning xxxxx