De reis zit erop....

12 juli 2018 - Totra, Zweden

Zo 12 uur rijden en een nacht verder....maar de reis zit erop.
We zijn in Bergby :-).
Dinsdag avond bij mijn ouders geslapen, nog even samen. Zijn heerlijk uit eten geweest in Biest Houtakker bij de wok. Daarna naar mijn ouders huis waar we nog visite kregen van mijn broer, schoonzus en neefje. Ook onze 'buurtjes' kwamen nog even langs. Fijn om die ook nog even gezien te hebben. Niek en Dave lagen op matrassen in de huiskamer. Ik zat nog even lekker ouderwets met pa op de bank te kletsen. Uiteindelijk toch maar naar bed gegaan...nog even slapen voor de grote dag.

Gisteren zijn we om 9:00 vertrokken. Auto bommetje vol. Kon ook echt niks meer bij. Hihi.
De kindjes konden nog net zitten. De kindjes deden het zo goed dat we maar 2 korte stopjes hebben gemaakt en flink door konden rijden. Om half 5 waren we bij de boot en mochten gelijk het parkeerdek op. Na de incheck op naar onze hut. We hebben nog nooit zo luxe hut gehad. Was echt grandioos en met een heerlijke jacuzzie. Na een rondje boot en een hapje gegeten te hebben was er voor onze kleine meid een kinderdisco. Na de disco zijn we naar de hut gegaan en heerlijk gaan bubbelen met de kindjes. Die waren hierdoor erg rozig en zijn heerlijk in slaap gevallen. Ook ik heb na best wel wat slapeloze nachten, heerlijk geslapen. Vanmorgen werden we wakker met de zee als uitzicht. Dat was echt super mooi.
Om 9:00 moesten we de boot weer af. Op naar Bergby.

Een rit van ook ongeveer 6 uur, met heerlijk weer. Vandaag 25 graden en een heerlijk zonnetje. Eerst even een stop om te ontbijten bij een wegrestaurantje. Daarna nog 2 kleine stops. Een toiletstop en 1 om een ijsje te eten...
Uiteindelijk kwamen we om 17:00 bij Sandra. De rit zat erop. Even wat drinken en het uitladen kan beginnen... :-).

Ons tijdelijke adres kan worden ingeruimd.
Ik hou jullie op de hoogte.... x

1. Leny Robbe-Mols:
    12 juli 2018
    Ziet er echt uit als de vlucht naar Egypte dat noemen ze zo als zo beladen bent
  2. Hanny & Mark:
    13 juli 2018
    Tof dat de reis goed is gegaan. ..succes met inruimen
  3. Noor & Lieke:
    13 juli 2018
    Heel veel liefs en kusjes van Noor en mij
  4. Noor & Lieke:
    Så det ser bra ut!
  5. Femke:
    13 juli 2018
    Fijn dat de reis goed verlopen is. Heel veel succes de komende tijd met al jullie spulletjes en plek te geven
  6. @ndre:
    Top!
    Goed begin!
    Lach naar het leven want het lacht naar jullie!
  7. Thanee brands:
    13 juli 2018
    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen, succes met ruimen en heel veel plezier
  8. Hetty Brugman:
    13 juli 2018
    Gelukkig is de reis goed verlopen. Eerst nog ff bikkelen met uitruimen dan even goed relaxen en alkes laten gezinken. Op naar een geweldige toekomst. 💖🍾🍸😍💖
  9. Linda Van Oers:
    13 juli 2018
    Fijn dat de reis goed gegaan is, hebben Niek en Nora top gedaan, kleine kanjers! Luxe op de boot was gewoon verdiend. Succes met uitruimen en settelen. Kijk vooruit en geniet lieverds!!
  10. Monique Mateijsen:
    13 juli 2018
    Leuk om jullie te volgen..succes de komende dagen met uitpakken en inruimen
  11. Mandy Van eijk:
    13 juli 2018
    Leuk geschreven meis. Het begin is er. We blijven jullie volgen. Veel liefs.
  12. Leny Robbe-Mols:
    13 juli 2018
    Succes met alles uit te zoeken en uitpakken
    💋💋
  13. Rob en Marleen:
    13 juli 2018
    Wat fijn dat de reis goed is verlopen met een luxe tocht op de boot...heel veel succes met uitruimen ☺wel heel leuk om dit a lezend mee te beleven 💋
  14. Thijs:
    13 juli 2018
    Aan ieder “einde” start een nieuw begin.
    Geniet er van met zijn viertjes! 😘